Dział Inwestycji i Rozwoju – projekty

Rekrutacja

Szanowni Państwo,

informujemy, że rekrutacja uzupełniająca na szkolenia dla nauczycieli przedmiotów zawodowych z wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w dydaktyce została przedłużona do dnia 29 listopada br.

Serdecznie zapraszamy!

 

****

Szanowni Państwo,

uruchamiamy rekrutację uzupełniającą do IV edycji szkoleń dla nauczycieli przedmiotów zawodowych z wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w dydaktyce.

 Podczas szkolenia zapoznają się Państwo z nowoczesnymi tendencjami w dydaktyce.

Koncentrujemy się na przybliżeniu wartościowych rozwiązań praktycznych, pomocnych podczas pracy zdalnej z uczniami.

Szkolenie obejmuje 26h i odbywa się zdalnie. Serdecznie zapraszamy!

 

Szkolenie realizowane jest w ramach Małopolskiej Chmury Edukacyjnej – Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II.

Poniżej załączamy dokumenty rekrutacyjne związane z realizacją szkoleń. Dokumenty zostały opracowane we współpracy z Liderem Projektu – Departamentem Edukacji UMWM.

 

1. Regulamin rekrutacji (wersja podstawowa – podane w nim terminy związane z rekrutacją nie są obowiązujące.
Wykaz bieżących terminów przedstawia załącznik „PROCEDURY ZWIĄZANE Z REKRUTACJĄ NA SZKOLENIE Z WYKORZYSTANIA TIK W DYDAKTYCE_2020.11.09”)

Zgodnie z jego zapisami, uprzejmie prosimy o wywieszenie go (z załącznikami) na tablicy ogłoszeń w szkole. Dodatkowo, o ile to możliwe, bardzo prosimy o umieszczenie dokumentacji na stronie internetowej szkoły.

Regulamin powinien być dostępny co najmniej do zakończenia rekrutacji (w sekretariacie, na tablicy ogłoszeń, na stronie www, informacje przekazywane ustnie/mailowo przez Dyrekcję).

 

2. Procedury związane z rekrutacją na szkolenie z wykorzystania TIK w dydaktyce

Dokument obejmuje zestawienie najważniejszych terminów i procedur obowiązujących w rekrutacji uzupełniającej.

 

3. Załącznik nr 1 – szczegółowy program szkolenia wraz z określonymi efektami uczenia się oraz harmonogram szkolenia.

 

4. Załącznik nr 2 – Formularz zgłoszeniowy:

Stanowi on podstawę rekrutacji. Dokument wypełnienia i podpisuje nauczyciel (kandydat) zgłaszający chęć udziału w szkoleniu.

Prosimy o czytelne wypełnienie formularza oraz wskazanie aktywnego adresu e-mail, ponieważ całą korespondencja związana z szkoleniem będzie przesyłana na ten adres.

Ponadto osoba uczestnicząca w rekrutacji podpisuje Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych znajdujące się na 3 stronie formularza.

 

Należy zwrócić uwagę, aby każdy punkt był właściwie uzupełniony – na podstawie zebranych danych tworzone będą listy zakwalifikowanych.

Wypełnione i podpisane skany formularzy (razem z oświadczeniami) powinny zostać wysłane z adresu mailowego wskazanego w formularzu zgłoszeniowym, na który później będziemy mogli przekazywać dalsze informacje dot. rekrutacji, zakwalifikowania i szkolenia (najlepiej z bezpośrednich skrzynek mailowych nauczycieli).

 

Adres, na który należy wysłać skan formularza wraz z oświadczeniem: mche_tik@up.krakow.pl (mche_tik@up.krakow.pl), w tytule wpisując Rekrutacja do IV edycji szkolenia nauczycieli cz. zawodowa” Ostateczny termin nadsyłania skanów formularzy zgłoszeniowych upływa 24 listopada.

 

5. Załączniki nr 3, 4, 5 oraz 6:

Dokumenty, które zakwalifikowani uczestnicy przesyłają skanem na adres mche_tik@up.krakow.pl (mche_tik@up.krakow.pl) najpóźniej do dnia 30 listopada, a następnie w oryginale do Organizatora rekrutacji (UP) do dnia2 grudnia.

 

6. Załącznik nr 8:

Oświadczenie, które zakwalifikowani uczestnicy przesyłają skanem na adres okon@agh.edu.pl najpóźniej do dnia 30 listopada, a następnie w oryginale na adres: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Katedra Informatyki, ul. Kawiory 21; 30-055 Kraków, z dopiskiem „MChE” do dnia 2 grudnia.

 

7. Załączniki nr 7, 9, 10, 11 to instrukcje dotyczące obsługi narzędzi wykorzystywanych podczas realizacji szkolenia: portal, Cisco Meeting App, MOODLE i WebexTeams

 

Szkolenie prowadzone będzie wg harmonogramu: 

  1. październik-styczeń 2020 – Moduł I: „warsztatowa” część szkolenia realizowana za pośrednictwem platform edukacyjno-komunikacyjnych (Cisco Meeting App lub WebexTeams) – uczestnik weźmie udział w zajęciach w jednym dniu

Aktualne terminy szkoleń:

  • 05.12.2020 (sobota)
  • 08.12.2020 (wtorek)
  • 14.12.2020 (poniedziałek)
  • 16.12.2020 (środa)
  • 12.01.2021 (wtorek)
  1. styczeń – luty 2020 – Moduł II: na platformie MOODLE, on-line
  2. luty 2020 – ankieta końcowa i wydanie certyfikatów kończących szkolenie.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Panią Justyną Dębską justyna.debska@up.krakow.pl lub Panem Pawłem Cieślą pawel.cieśla@up.krakow.pl

 

Regulamin rekrutacji do IV edycji szkoleń z załącznikami
    .pdf
Pojedyncze dokumenty do pobrania:
Regulamin rekrutacji .pdf
PROCEDURY ZWIĄZANE Z REKRUTACJĄ NA SZKOLENIE Z WYKORZYSTANIA TIK W DYDAKTYCE .pdf
Załącznik nr 1 program i harmonogram .pdf
Załącznik nr 2 Formularz zgłoszeniowy

.pdf

.doc

Załączniki nr_3_4_5_6 do wypełnienia przez uczestnika

.pdf

.doc

Załącznik nr 7 Instrukcja zakładania konta na portalu .pdf
Załącznik nr 8 Dane osobowe MCHE AGH .pdf
Załącznik nr 9 Instrukcja zakładanie konta – platforma MOODLE .pdf
Załącznik nr 10 Instrukcja obsługi Cisco Meeting App (CMA) .pdf
Załącznik nr 11 Instrukcja obsługi WebexTeams .pdf

 

 

 

 

*****

Szanowni Państwo,

informujemy, że rekrutacja na szkolenia dla nauczycieli przedmiotów zawodowych z wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w dydaktyce została przedłużona do dnia 18 października br.

Serdecznie zapraszamy!

 

*****

Szanowni Państwo,

w nawiązaniu do pisma wysłanego drogą elektroniczną przez UMWM (EK-IV.052.15.2020) informujemy, że

rozpoczynamy realizację IV edycji szkoleń dla nauczycieli przedmiotów zawodowych
z wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w dydaktyce.

Podczas szkolenia zapoznają się Państwo z nowoczesnymi tendencjami w dydaktyce.

Koncentrujemy się na przybliżeniu wartościowych rozwiązań praktycznych, nie zaś na teorii.

 

Szkolenie obejmuje 26h i odbywa się zdalnie.
Serdecznie zapraszamy!

 

Szkolenie realizowane jest w ramach Małopolskiej Chmury Edukacyjnej – Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II.

Poniżej załączamy wymagane dokumenty rekrutacyjne oraz instrukcje pomocne w realizacji szkolenia.
Dokumenty zostały opracowane we współpracy z Liderem Projektu – Departamentem Edukacji UMWM.

 

1. Regulamin rekrutacji

Zgodnie z jego zapisami, uprzejmie prosimy o wywieszenie go (z załącznikami) na tablicy ogłoszeń w szkole możliwie niezwłocznie, jednak nie później niż do 21 września br. Dodatkowo, o ile to możliwe, bardzo prosimy o umieszczenie dokumentacji na stronie internetowej szkoły.

Regulamin powinien być dostępny co najmniej do zakończenia rekrutacji (w sekretariacie, na tablicy ogłoszeń, na stronie www, informacje przekazywane ustnie przez Dyrekcję).

2. Procedury związane z rekrutacją na szkolenie z wykorzystania TIK w dydaktyce

Dokument obejmuje zestawienie najważniejszych terminów i procedur o których mówi Regulamin.

 

3. Załącznik nr 1 do Regulaminu – szczegółowy program szkolenia wraz z określonymi efektami uczenia się oraz harmonogram szkolenia

 

4. Załącznik nr 2 do Regulaminu – Formularz zgłoszeniowy:

Zgodnie z zapisami Regulaminu, stanowi on podstawę rekrutacji. Dokument wypełnienia i podpisuje nauczyciel (kandydat) zgłaszający chęć udziału w szkoleniu.

Prosimy o czytelne wypełnienie formularza oraz wskazanie aktywnego adresu e-mail, ponieważ całą korespondencja związana z szkoleniem będzie przesyłana na ten adres.

Ponadto osoba uczestnicząca w rekrutacji podpisuje Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych znajdujące się na 3 stronie formularza.

Należy zwrócić uwagę, aby każdy punkt był właściwie uzupełniony – na podstawie zebranych danych tworzone będą listy zakwalifikowanych.

Wypełnione i podpisane skany formularzy (razem z oświadczeniami) powinny zostać wysłane z adresu mailowego wskazanego w formularzu zgłoszeniowym, na który później będziemy mogli przekazywać dalsze informacje dot. rekrutacji, zakwalifikowania i szkolenia (najlepiej z bezpośrednich skrzynek mailowych nauczycieli).

Adres, na który należy wysłać skan formularza wraz z oświadczeniem: mche_tik@up.krakow.pl (mche_tik@up.krakow.pl), w tytule wpisując „Rekrutacja do IV edycji szkolenia nauczycieli cz. zawodowa” Ostateczny termin nadsyłania skanów formularzy zgłoszeniowych upływa 11 października.

 

Uprzejmie prosimy o wydrukowanie druków formularzy i udostępnienie do pobrania w sekretariacie/przekazanie bezpośrednio zainteresowanym nauczycielom.

 

5. Załączniki nr 3, 4, 5 oraz 6 do Regulaminu:

Dokumenty, które zakwalifikowani uczestnicy przesyłają skanem na adres mche_tik@up.krakow.pl (mche_tik@up.krakow.pl) najpóźniej do dnia 20 października, a następnie w oryginale do Organizatora rekrutacji (UP) do dnia 22 października

 

6. Załącznik nr 8 do Regulaminu:

Oświadczenie, które zakwalifikowani uczestnicy przesyłają skanem na adres okon@agh.edu.pl najpóźniej do dnia 20 października, a następnie w oryginale na adres: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Katedra Informatyki, ul. Kawiory 21; 30-055 Kraków, z dopiskiem „MChE” do dnia 22 października.

 

7. Załączniki nr 7, 9, 10, 11 to instrukcje dotyczące obsługi narzędzi wykorzystywanych podczas realizacji szkolenia: portal, Cisco Meeting App, MOODLE i WebexTeams.

 

Szkolenie prowadzone będzie wg harmonogramu:

  1. październik-styczeń 2020 – Moduł I: „warsztatowa” część szkolenia realizowana za pośrednictwem platform edukacyjno-komunikacyjnych (Cisco Meeting App lub WebexTeams) – uczestnik weźmie udział w zajęciach w jednym dniu
  2. styczeń – luty 2020 – Moduł II: na platformie MOODLE, on-line
  3. luty 2020 – ankieta końcowa i wydanie certyfikatów kończących szkolenie.

 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Panią Justyną Dębską justyna.debska@up.krakow.pl lub Panem Pawłem Cieślą pawel.cieśla@up.krakow.pl

 

Dokumentacja do pobrania:

Chcąc pobrać dokument, wystarczy kliknąć w wybrany format *pdf lub *doc

Regulamin rekrutacji do IV edycji szkoleń z załącznikami 
*pdf
Pojedyncze dokumenty do pobrania:
Regulamin rekrutacji *pdf
PROCEDURY ZWIĄZANE Z REKRUTACJĄ NA SZKOLENIE Z WYKORZYSTANIA TIK W DYDAKTYCE *pdf
Załącznik nr 1 program i harmonogram  *pdf
Załącznik nr 2 Formularz zgłoszeniowy

*pdf

*doc

Załączniki nr_3_4_5_6 do wypełnienia przez uczestnika

*pdf

*doc

Załącznik nr 7 Instrukcja zakładania konta na portalu *pdf
Załącznik nr 8 Dane osobowe MCHE AGH *pdf
Załącznik nr 9 Instrukcja zakładanie konta – platforma MOODLE *pdf
Załącznik nr 10 Instrukcja obsługi Cisco Meeting App (CMA) *pdf
Załącznik nr 11 Instrukcja obsługi WebexTeams *pdf

 

 

 

Wielkość czcionki
Kontarst